środa, 10 kwietnia 2019

Wnętrza w Twoich rękach - nowy blog wnętrzarski, który polecam z całego serca!

Choć ja ze względu na liczne domowe i zawodowe obowiązki nie prowadzę już bloga - ten jeden raz się wyłamię i o tym muszę wspomnieć - polecam nowego bloga wnętrzarskiego bliskiej mi osoby i polecam go nie z  prywatnego powodu, ale z tego, że wiem, już widzę i ręczę, że będzie to dobra robota :)
Warto go śledzić! Zajrzyjcie na stronę, bloga Beaty i Adama - Wnętrza w Twoich rękach
(www.wnetrzawtwoichrekach.pl) i na Facebook Wnetrza w Twoich rekach.
Znajdziecie tam informacje jak urządzać i remontować dom, mieszkanie, każde wnętrze. Odkryjecie ciekawe, inspirujące obiekty - biurowe, hotelowe, restauracyjne, mieszkaniowe. Przekonacie się jak łatwo i tanio wyremontować swoje cztery kąty, a także poznacie wętrzarskie style, trendy i tajniki produkcji drewnianych mebli. Polecam z całego serca!

http://wnetrzawtwoichrekach.pl/

4 komentarze:

  1. Jak miło, że blog powrócił. Po tylu latach kolejny wpis, jestem bardzo zaskoczona :) Oczywiście na nowego bloga jak najbardziej zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, takie miejsca są bardzo pomocne przy urządzaniu wnętrz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro polecasz, to na pewno tam zajrzę :) Też jestem na etapie urządzania wnętrza, więc każda porada jest dla mnie na wagę złota. Od siebie polecam także stronę https://deko-rady.pl/ bo można dowiedzieć się wielu istotnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. We wnętrzu moim zdaniem też nie powinno zabraknąć kominka, oczywiście takiego ładnego i nowoczesnego jak oferuje m.in. Producent Kominków - Ignif . Moje marzenie to się wygrzewać w ciepełku kominka :)

    OdpowiedzUsuń