wtorek, 17 września 2013

Mroczna kąpiel w deszczu


Dziś od rana chodzi mi po głowie piosenka Edyty Bartosiewicz - "Przemoknięte serca miast". W takie dni nie chce się aż wstawać z łóżka. Nie są to zalążki depresji, to coś gorszego... to jesień. Już samo to słowo mnie przeraża. Jesień, jesień, jesień. Brzmi porównywalnie z teksańską masakrą piłą mechaniczną. Nienawidzę zimna, deszczu, szarości. Pogoda za oknem przypomina mi skandynawskie kryminały i serial "The Killing" ("Forbrydelsen"/ "Dochodzenie") - gdzie wśród ciemności, mgły, ciągłych ulew i mrocznych zakamarków Kopenhagi poszukiwano mordercy. Bo co innego może się przytrafić w taką pogodę? Nic tylko wyjść i mordować!


Najchętniej już teraz zapadłabym w długi zimowy sen, budzić mnie mogą dopiero intensywne promienie słońca. Jedyne czego mi potrzeba to wygodne łóżko i kąpiel. Oczywiście w kwestiach spania muszą być spełniona moja autorska zasada (tak, ja ją wymyśliłam i wszystkie prawa zastrzeżone) - zasada "3 C": ciepło, cicho, ciemno. To gwarancja dobrego snu! Teraz też najchętniej znalazłabym się pod kocem, z Nim, z kubkiem gorącej czekolady, z mruczącym Kotem (grubszy kot w tym wypadku to plus - więcej ciepła). Oto czego mi brakuje:



Jak już mowa o gorącej kąpieli (koniecznie z pianką, choć mimo lat prób - nigdy nie wychodzi taka piana jak w filmach - ta piana to dopiero efekt specjalny!), to czas na wannę. Oczywiście Ameryki tu nie odkryję mówiąc, że wanna musi pasować do kafelków i wystroju całej łazienki. Tu jednak trochę jeszcze się wstrzymam, ale okazuje się, że wybór wanny, wbrew pozorom wcale nie jest taki prosty.. Dziś wanna, nie jest tym, czym kiedyś - nie jest już zwykłą białą bryłą, taką samą w każdym sklepie. Teraz to ekskluzywny sprzęt kąpielowy o designerskim wyglądzie! Miała być szybka, prosta decyzja, a jak tu wybrać spośród czegoś takiego? Przy tym to nawet i On stracił swoją męską pewność i mówiąc kolokwialnie - zgłupiał...











3 komentarze:

  1. Mnie zachwycają wanny Laufen. O te: http://www.laufen.com/wps/wcm/connect/laufen_com/en/company/design/02_PALOMBA :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zapraszam po wyróżnienie: http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/09/7-faktow.html :)

      Usuń
  2. Faktycznie piękne wanny:) I dziękuję za wyróżnienie, byłam zaskoczona! Bardzo pozytywnie zaskoczona!;)

    OdpowiedzUsuń