czwartek, 12 września 2013

Oniryczny styl

Jestem altruistką. Za bardzo nią jestem - dla Niego, dla Małej, dla Innych - dla wszystkich, a co ze mną? Dziś będzie coś dla mnie!

Czasami mam wrażenie, że pisząc tego bloga piszę też sporo o marzeniach. No ale jak urządzać dom, nie wybierając tego, co się pragnie? Tak też jest z toaletką. Nie ma chyba nic bardziej kobiecego spośród mebli niż toaletka. Nie Panowie, kuchnia i piekarnik nie spełniają tych wymogów i nie są wymarzonymi kobiecymi sprzętami!

Teraz, mieszkając w dużym mieście i gnieżdżąc się w małej sypialni - właśnie tego elementu mi brakowało. Tak by usiąść przed snem - na małym stołeczku przed lustrem, a w łóżku czekać będzie mąż. Jak tu nie wspominać o filmach, książkach, kiedy mówimy o czymś takimi? Wiele filmowych scen mam już przed oczami, ale by Was nie zanudzać - lepiej to pokazać.


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz